locuiesc intr-o casa mica. nu stiu prea bine daca e garsoniera sau apartament, folosesc ce cuvint imi vine primul in minte. uneori e greu de impartit spatiul si in doi, alteori, la piesele de teatru, devine surprinzator de generos pentru 15-20 de oameni. azi mi-au trecut pragul cinci japonezi – Zan Yamashita (coregraf), Mikiko Kawamura (coregraf), Shinji Ono (producător al Trienalei de Dans de la Tokyo, director program Teatrul Aoyama din Tokyo), Norikoshi Takao (critic de dans & scriitor), Ayako Miyake (manager), veniti intr-un program cultural numit eastern connection.

ei bine, lor nu nu li s-a parut ca locuiesc intr-o casa mica. ImageImagedupa ce le-am povestit despre lorgean theatre ne-am facut poze reciproc. unul dintre ei mi-a spus ca in japonia exista un teatru numit cel mai mic teatru din lume, dar ca e mai mare decit spatiul meu.

