de nina m-am despartit intr-o statie de metrou din viena, in dimineata in care pinza vie tesuta de dancewebberi s-a destramat, transformindu-se intr-un ineluctabil grup pe facebook. e una dintre cele 4-5 persoane cunoscute in viena cu care am corespondat in ultimul an. de miercuri se afla in bucuresti in rezidenta la lorgean theatre. intrucit lorgean theatre, adica garsoniera din sipotul fintinilor e inchiriata, am impartit timp de patru zile mansarda anei, in care locuiesc de cind m-am intors din venetia. ne-am plimbat prin oras, ceea ce m-a ajutat sa ramin inca detasat de bucuresti, am fost la o petrecere, am vazut un film la cinema europa, cit si expendable 2, pe care ma indoiesc ca as fi avut vreodata puterea sa-l vad singur. ne-am povestit de ultimele prezente amoroase din viata noastra, citindu-ne reciproc mailurile primite din departari, am mincat pepene la micul dejun, am vorbit despre ultima ceapa din casa si arogantele masline grecesti.

apoi eu am sters-o la constanta, unde ma aflu acum, in mare nevoie de spatiu intim.

in caDSCN1095drul rezidentei, nina va performa vineri intr-un apartament din bucuresti, apoi vom pleca impreuna la oslo, unde vom lucra la un proiect, alaturi de alti 5 ex-dancewebberi. 

