4  zile in sibiu, la siff, sibiu international fringe festival.

dupa cluj, sibiul a devenit orasul in care am ajuns de cele mai multe ori, in tot felul de ocazii. acum zece ani am fost la o petrecere playboy. acum cinci ani am lucrat ca ziarist la publicatia festivalului astra. acum vreo doi ani am fost la concert the sisters of mercy cu irina.  anul trecut fost cu rebengiuc la atrium cafe. anul asta cu lorgean theatre. de mai multe ori am ajuns ca spectator la astra festival.

sub egida lorgean, am venit cu 5 spectacole la siff, inclusiv performance-ul meu, a dog day afternoon, pe care-l dau f rar, adica de doua ori pe an. a fost una dintre cele mai placute experiente aduse de teatrul de apartament. casa in care s-a jucat era absolut fabuloasa, gazda a fost incredibil de generoasa si deschisa, iar piesele au fost pur si simplu bune si cu priza la public. grupul cu care am stat mi-a mai sters din melancolia lasata de oamenii si atmosfera din venetia. la fel cum se va intimpla si cu “the universals”, care se anunta a fi cea mai placuta gasca a acestei veri, care vor transforma in amintire depozitata chiar si intilnirea  de “before sunset” pe care am avut cu agatha in campo di pozzi.

mi-a placut sa dau a dog day afternoon in alt spatiu. nu l-am facut niciodata la fel, la fiecare reprezentatie s-au adaugat elemente noi. am cistigat 100 de lei ca performer, moment  pe simt ca trebuie sa il marchez cumva, pentru ca au fost bani platiti direct de public pe bilete si nu dati de organizatori sau primiti prin DSCN1054vreun proiect. si e placut sa se intimple si asa.

